+30 27440 66860

make a request

News

Elite & Junior Basketball Camp 26/6-2/7

ΔΕΥ, 07/04/2022 - 14:42

Ένα εντατικό, υψηλού επιπέδου προπονητικό Camp Basketball φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου Sportcamp, από 26 Ιουνίου έως 2 Ιουλίου 2022.

Κολυμβητικά Camps Ιουνίου

ΔΕΥ, 06/27/2022 - 16:54

Αθλητές και αθλήτριες δημοφιλών κολυμβητικών συλλόγων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, επιλέγουν σταθερά το Sportcamp!

Υπερήφανοι για την προετοιμασία & φιλοξενία Πρωταθλητών!

ΠΑΡ, 06/17/2022 - 11:19

Η Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης, στο βάθρο των νικητών, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Πάλης Παίδων - Κορασίδων!

RESPECT CUP 2022

ΤΡΙ, 06/14/2022 - 16:35

Αποχαιρετούμε την ποδοσφαιρική σεζόν και καλωσορίζουμε τις καλοκαιρινές αθλητικές δράσεις παιδιών και εφήβων, με το RESPECT CUP 2022!

Συναρπαστική ποδοσφαιρική πρόκληση SOCCER CHALLENGE!

ΤΡΙ, 06/07/2022 - 13:26

Δράση, αδρεναλίνη, όμορφο θέαμα και πλούσια δώρα, στο απόλυτο τουρνουά για ερασιτέχνες, που συνδυάζει παιχνίδι και διασκέδαση!

Camp για αθλητές με νοητική αναπηρία & αυτισμό "Το Εργαστήρι"

ΔΕΥ, 05/30/2022 - 16:29

Τη Δευτέρα 23/5 και την Τρίτη 24/5 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία αθλητικό camp στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος SocPort.

Από την Κορέα, στο Λουτράκι!

ΠΕΜ, 05/26/2022 - 13:22

Με χαρά και τιμή, υποδεχθήκαμε στο Sportcamp, αντιπροσώπους Κορεατικών ταξιδιωτικών Οργανισμών, οι οποίοι επισκέφθηκαν την Ελλάδα, σε ένα ταξίδι γνωριμίας με συναφείς επαγγελματίες και φορείς της χώρας μας.

3ο UNITY CUP

ΤΕΤ, 05/18/2022 - 14:24

Παιχνίδι και ισχυροί δεσμοί φιλίας, σε ένα τουρνουά για μικρούς ποδοσφαιριστές, που τα συνδυάζει όλα!

Το 3ο UNITY CUP ,το αγαπημένο ΚΥΠΕΛΛΟ ΦΙΛΙΑΣ, φιλοξενήθηκε στις εγκαταστάσεις και με την υποστήριξη του Sportcamp, στις 21 και 22 Μαΐου 2022.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Άρσης Βαρών Εφήβων,Νεανίδων,Κορασίδων & Παίδων

ΠΑΡ, 05/20/2022 - 17:20

Ένα ακόμη μεγάλο αθλητικό γεγονός φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις του Sportcamp από 19 έως 21 Μαΐου 2022!

Υπό τη διοργάνωση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων, Νεανίδων, Κορασίδων και Παίδων έρχεται να δυναμώσει την αγωνιστική σεζόν!

Κολυμβητικά camp Απριλίου

ΤΕΤ, 05/04/2022 - 14:11

Ζωηροί παφλασμοί, τεχνική και ταχύτητα, πολύχρωμα μαγιό και σκουφάκια, γέμισαν τις πισίνες!

Δραστήρια και ταλαντούχα κολυμβητικά γκρουπ από την Ελλάδα και το εξωτερικό, επέλεξαν τις εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου Sportcamp για τις προπονήσεις των αθλητών τους.